måndag 22 december 2008

*Dan före dan före dopparedan*


Ja så är det... tänk alla barn dem längtar och räknar ner ... med hjälp av alla möjliga olika kalendrar - godis, presenter, luckor m.m.
Klart man själv också ser fram emot det, mysigt och kul att träffa familj och släkt! =)

Idag har jag jobbat började kvart i åtta... skulle jobbat till kvart i fyra, men det var inte så många barn så Eva och Maria tyckte att jag kunde kila hem kvart över två. Och de var bara bra för min del. Då jag hade ärenden ner på stan för att köpa de sista till Tommas och även en julklapp till min syster och hennes sambo! Så nu är vi äntligen klara med alla julklappar =) !!

Så nu kan man invänta morgon dagen med ro då vi firar jul med mamma, Anders & Linus och Anders föräldrar + Anders systers familj. =) Första julbordet, men dock inte de sista!...

Just nu inväntar jag att maten ska bli klar... tror att de är på G! Luktar gott i alla fall... Ikväll ska vi bara slappa - känner att jag är förkyld och vill inte bli sämre... =S
Se någon film, har säkert någon vi inte sett... eller så går de nåt bra på TV...! Ska stryka några skjortor också - men de gör jag då jag ser på TV. Blir roligare så =)

Nu vankas det mat... =P




1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en