tisdag 23 december 2008

~Dan före dopparedan~

Ojoj, dagarna går väldigt fort. Redan den 23 december idag, man fattar det nästan inte! idag är både jag och Tommas lediga från jobb - så lite sovmorgon blev de innan vi åt mysig frukost =)

Åkte till stan vid kvart i tio för och fixa med pengar på Nordea - men då vi kom dit skulle vi inte göra det hos dem utan på Swedbank för att slippa betala... åkte då tillbaka till Brastad. Där kunde vi inte heller göra det - sista datumet för att ta ut pengarna var 15 december. Å vem tänkte på det inte vi i alla fall...! =S


Men men gick till Goodtown istället - syster yster jobbar där. Kollade runt lite, men köpte inget - fanns en del bra grejer men vi tar det en annan gång. Jag och Tommas tog en fika innan vi åkte hem.

Sitter nu är och laddar inför kvällen då vi ska fira jul första dagen av fyra...=) Blir många dagar när släkten är som den är... men i år löste det sig förvånansvärt BRA! =) Som jag skrev igår... Ikväll är det med mamma, Anders, Linus och Anders systers familj + hans föräldrar... blir trevligt..!så klart är mina syskon med respektive med oxå..!

Har nyss ätit en lättare lunch - pastasallad med kräftskjärtar =P GOTT - men de blev som sagt bara en mindre lunch då vi ska äta julbord sedan vid 17!


Ska nu börja göra mig klar för kvällen - ta med lite julklappar och så...

Ha en fortsatt bra dag ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en