onsdag 24 december 2008

Dopparedan = Julafton!!


God Jul på er alla!

Gårdagen var kanon fick en hel drös med fina och användbara julklappar!=)
Önskar sig ju sånt man behöver eller vill ha nytt - då det gamla är slitet!..
Vi fick: olika verktyg - Anders e trött på och ta med sina egna då han grejar här..=) =S... såg, tänger, stege. Fick gräddkanna till min servise, en vas, presentkort på torp, skål, ny strykbräda =) , bok m.m.
Vi åt god mat och hade trevligt vart inte hemma förrän närmare halv tolv så.. alla var nöjda och det är bra!

Idag gick vi upp vid halv nio jag och tommas bytte lite små paket - mest för skoj skull! Mysigt... åkte sedan direkt till mamma och där åt vi god jul frukost!=)

Vart där tills nu... hem och göra sig i ordning och nu skall vi till pappa se Kalle och sedan äta och vara där till sent...hinner inte skriva mer nu ...måste göra mig klar...

Kram

1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en