torsdag 25 december 2008

Jaha, nu var även julafton över och det var också en mysig dag...! Åkte som sagt till pappa då vi såg Kalle... sedan åt vi julmat för andra gången!...=)..Vi syskon var där jag och Angelica hade med oss respektive, Simon och Bea firade på var sitt håll...!Även Yvonne (pappas fru) hade sina fyra barn där... dock inga respektive så vi var 11 stycken...=)

Efter maten satt vi och pratade & skålade... SKRATTADE massor... =D

Delade ut julklappar vid halv åtta... fick skotork, ljusstake, tomtar, pengar, chocklad (o vi som inte ska äta sånt) Har väl fyra askar nu eller nåt... =S men men man får ta fram och bjuda vid besök...! Hihi...

Efter julklappar och så... fortsatte vi tjöta...var riktigt trevligt för vi syskon har inte träffat Yvonnes barn på ja i alla fall 7 år.. så det var kul att ses igen =)

Plockade undan lite glas som inte användes och annat om var mest ivägen på bordet... pappa och Yvonne diskade ... då det var klart så förbereddevi för risa la maltan =P Den smakade super gott. De och kaffe...sedan satte någa sig i soffan och tittade på Tv, några spelade nåt spel som Marcus hade med sig (Yvonnes son) Några satt framför datan och lyssnade på musik och sjöng ... =S dock ingen skönsång alltid ?!

Jag tittade på Tv, först "tomten är far till alla barn" ca en timme, sedan gick vi över för att se Svensson, svensson som var i 30 min. Efter de såg vi sista halvtimmen på "tomten är..." vid 22 åkte vi hem var vi mätta nöjda och framför allt trötta...!

Väl hemma var de till och få in julklapparna... och fixa lite ...innan sängen väntade... o ZZzzz

Så dagen då... hmhm... känns som jag nyss gått upp och de har jag ju ...=)
har ätit frukost, ska se Björn Gustafssons film nu...Tommas fick den av mig i julklapp! Sedan ska vi till farmor kl 13 och äta middag ( ingen julmat) =)
Skriver mer senare idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en