tisdag 27 januari 2009

Grattis Simon 20 år idag=)

Japp, min underbara lillebror fyller 20... han gillar inte att man säger lilla Simon ...men han kommer alltid och vara de för mig..=)

I dag har de vart en lång dag... började sent... vart mycket barn idag... idag har vi tryckt händer och fötter på en gardin vi ska ha för dörren intill vilan... så man skärmar av matrummet och vilan... minska ljuset in..! Blev så fin...=) Ska göra två mindre oxå... en till lekhalls dörren och en till dörren mot hallen... så de blir lika..=)

Då jag slutade halv fem var de ingen ide att åka hem... skulle på medlemsmöte med lärarförbundet kl 18.30... Så jag gjorde några ärenden på stan... först till sportshopen - beställde träningskläder för Tommas lag i innebandyn och för Anders lag i fotbollen, för mitt eget lag får jag nog göra de på torsdag..! Sedan var de till Lasses och hämta kort som vart på framkallning... och så förstorade jag ett bröllopskort som vi ska ha på väggen...!
Detta tog dock inte så lång tid så jag köpte mig en tidning och lite godis... som jag hade medans jag väntade ut tiden!

Lite efter sex kom kollegerna som oxå skulle på mötet för vi träffades utanför Högskolan... fick dock vänta till halv sju innan de började...väl där fick vi landgång...GOTT!=P sedan pratade/lyssnade vi på "våga prata lön"...lite segt men oxå lite intressant...

nej nu ska jag sova...

1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en