måndag 5 januari 2009

Jobbat tidigt!

Så nu e man hemma... fick sluta redan 12 idag...en timme tidigare e alltid nåt...=)...Då vart de lite ärenden på stan...banken med mera...

Nu hemma - ska planera nåt och äta ikväll.. vet inte vad de kan bli... e inte sugen på nåt just nu...=S
Nån sallad kanske... får se vad Tommas säger..=)

Vi skulle vart 19 barn idag...men de kom typ inga - ingen som ringde heller... så tillslut blev vi 10...=S Dåligt då man inte ringer och meddelar... men men

2 var sjuka 2 visste vi var lediga men resten...?!=/

Men nu e vi lediga i morgon...sedan jobb på onsdag igen...- då planeringsdag...=S

Men vad ska göras idag då...jo jag ska ner och hänga upp tvätten... sedan blir de kika runt lite på nätet... äta nåt ... se på TV kan jag tänka mig... Tommas kommer hem sedan vid fyra så... det blir en lugn kväll sedan...

1 kommentar:

  1. är planering i brastad med.. så på torsdag skall isabelle till förskolan igen =)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en