lördag 3 januari 2009

Lördag = Körslaget!

Hmhm... idag har vi inte gjort mycket... röjt lite efter gårdagen med disk o så... blev en del då man var många...

Tog de lugnt... packade för halv två åkte vi till stan...skulle spela en innebandyturnering (mest på skoj) men konstigt de vill gärna bli allvar ändå...:S Jag var med i "tant" laget... förlorade varje match - kom sist... kan ha berott på målvakten...(alltså mig) eller nåt...vad vet jag. Sedan var de ett "gubb"lag där var Tommas med...=), ett lag hette "nipplarna",ett annat hette "Elins mix" och de sista var "nötknäpparna" - de sistnämnda laget vann... gubbarna kom tvåa...! Var kul... men inte mycket vila... spelade varanann match... så de var tajt...!

Tommas ville köpa med sig Kina mat...men blev inte så idag... jag kände att ekonomin inte är den bästa just nu...då bilen kostade så mkt..:S...trist men så e de ibland...!
Gjorde varma mackor - gick bra de med... =)

Tittat på körslaget - HEJA NANNE...HEJA ERIK!!! =)
idag var många körer bra...KUL
Nej nu ville Tommas se på hockey - semifinal i junior VM ... så jag satte mig här... inte så kul med hockey...:S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en