lördag 10 januari 2009

Oj helt missat o uppdatera..=S

Som de står i rubriken har jag vart lite slarvig med och uppdatera!

Har jobbat torsdag och fredag... inte hänt hänt så mycket där...utan vart som vanligt nu igen efter lov m.m. Många barn och kul och se dem igen efter lång ledighet på många...

I går då jag slutade jobbet åkte jag till min syster för och hjälpa henne o flytta hem sakerna till mamma - hon vill ta ett break i sitt förhållande...! Så de var till o bära en massa lådor m.m. Får se hur de blir nu...hon bor hos mamma en tid...
Så i går kväll spenderade jag kvällen hos mamma - eftersom Tommas ändå var på innebandy match.

Ida har jag tittat på Linus han har haft två innebandy matcher förlorade tyvärr båda två...=/ Men de kämpade väl. Tommas dömde - han gjorde väl en stabil insats...=)
Sedan åkte vi hem och städade bort julen... packat ner allt och ställt in på vinden... ska fortsätta städa i morn och byta gardiner, stryka dukar m.m.

Nu e de bara lugnt... inget större som händer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en