tisdag 4 augusti 2009

4 augusti - snart 4 september =)

Ja tiden går fort... känns inte som jag riktigt hänger med... ca 31 dagar kvar...
Trollet bökar runt i magen tycker nog det är trist när jag sitter vid datan...måste vara så..

Tommas har börjat städa nere... jag ska inte göra så mycket... ta de lugnt innan jag ska till Lysekil och kolla blodtrycket... hoppas det är bättre idag...=/
Förhoppningsvis kommer Peter från Erlings rör och kollar på pannan... e nåt vajsing... och nu på morgonen såg vi att de droppade vatten från ett av rören... =/ varför alltid massa problem... känns som de bara händer oss... =(
Kostar massa pengar.. när man väl fått ordning på bilar och annat så.. ja då kan ju pannan krångla.. eller vad.?!

Nej ska plocka undan lite ... förbereda maten.. och lägga köttet vi ska grilla ikväll i marinad.

3 kommentarer:

  1. Det är väl så med hus, alltid nått som måste fixas =)

    SvaraRadera
  2. Inte bara hos er. Här regnar det in! RoseMarie

    SvaraRadera
  3. Hoppas det gått bra hos bm, och att trycket gått ner! Nu e det inte så långt kvar! Spännande! :)

    kram Jessica och lille Jonathan

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en