tisdag 4 augusti 2009

Besök hos BM...

Hm... ja vad ska man säga...

Blodtrycket var 150/85...=/ då har jag inte gjort speciellt mycket idag... =S
Efter en vila på 15 minuter var de 140/80 - och de var ok...

Så enligt henne så ska jag inte göra nåt innan trollet kommer... men jag e inte sån att jag kan med att Tommas ska göra allt heller...
Men en vila på förmiddagen och en på eftermiddagen ska jag nog få till... =)

Nästa besök e nästa vecka då ska vi till Marie-Louise...

Oj .. trollet har hicka... de känns för roligt... =)
bökas en massa gör de också...
Hjärtslagen var idag 146...
Trollet ligger med huvudet ner... är ruckbar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en