lördag 8 augusti 2009

Fint väder = svullna fötter...

Ja så är det...från första sol dagen den här veckan har jag haft svullna fötter...vrister - så läckert.
så kalla fotbad... fötterna högt osv... jaja blir nog bra...
Känner bara av det i fötterna så de är ju positivt...

Trollet har nu morgongymnastik- tror de är stretching.. =S.. känns för roligt i alla fall...

Har sovit ganska bra i natt trots att jag slog rekord i att gå på toa... har inte vart så många gånger på toa under en natt innan (5 gånger) drack mycket igår i och för sig... så de var väl det...men sov också otroligt länge... halv tio... =)
Tommas är nu i Färgelanda - ska döma fotbolls cup där. Åkte kvart i sju i morse och kommer hem i morn kväll.. kanske vid 18 tiden...Så jag har ensam helg ...
Ska bara ta det lugnt ..

Min syster och hennes pojkvän Linus + vänner kommer i natt hem från sin resa... Anders ska hämta dem 02.30 på Landvetter. Dem har haft en kanon vecka utifrån de lilla vi hört.
Idag åker Tommas syster Merete och hennes pojkvän Thomas utomlands - kommer inte ihåg vad ön hette. Kommer hem nästa lördag..

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt, informativt skrivet, jag tycker om det här!


    Have a look at my webpage - ingefära nyttigt

    SvaraRadera
  2. What's up mates, fastidious article and fastidious urging commented here, I am in fact enjoying by these.

    my web blog :: Jeans Outlet Online

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en