tisdag 18 augusti 2009

Fint väder

Det är ju inte fel att solen är framme idag och värmer oss...=)

Åkte en tur till Brastad i morse..köpte blommor - till farfars grav bland annat...
Sedan hem igen.. promenerade bort till kyrkogården och tillbaka.. inte långt men känns att man är tyngre...var jätte fina blommor på graven.. men satte mina i vasen som stod där tom.. blev super nice=)

Väl hemma igen... duscha... fixa lite..
Kilade över till farmor och lämnade tillbaka yxorna som vi lånat... blev bjuden på mat där...
Nu ska jag fixa lite papper till killarna ... info om sammandraget till helgen..
Även göra klart lapparna som varje lag ska ha - så dem vet vad dem ska göra på Stora och Lilla Höstrusket...

Ska stå och ha super kul på träningen sedan... eller inte - e så segt och bara stå där i en timme och 30 minuter.
Men men
Efter de ska jag hem och inte göra nåt...Tommas ska ju till Lysekil och hjälpa till på sista teater grejen ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en