torsdag 27 augusti 2009

Hel dag med mamsen..=)

Hehe, hon hämtade mig halv tio - då åkte vi till Lysekil.
Till Lasses foto och hämtade korten jag lämnade in i går. Till min förvåning blev de billigare än vad jag räknat med. Dem hade erbjudande fram till 12/9 om att framkalla digitala bilder.. så att framkalla 456 stycken kostade bara 450 kronor... inte 889 eller vad de nu hade blivit annars..=S=)
Mamma lämnade in en engångskamera dem hade haft på Cypern... får se vad de kan vara för kul bilder där...
Sedan framkallade jag några större kopior på vårt bröllopskort.. var fler som ville ha det... så nu är de fixat också.

Nu är de bara att man ska sortera korten och sätta in i pärmar... hmh.. blir inte ikväll ...

Jag och mamma tog sedan varsin kaffe i stan...sedan åkte vi hem till henne...
Slappa framför TV:en.. såg en film... gick en kisse runda med Azaya...
Sedan visade jag mamma hur facebook funka... hon har skaffat det...

Tommas hämtade upp mig efter jobbet... så nu har vi ätit... trollet är mätt - jag med... tycker nog att de är dags för trollet att kika ut snart... varför inte imorn..eller i alla fall i helgen...=)
Men har de väl bra där inne antar jag... då de inte är några tendenser till att vilja kika ut.
Mamma hade inte heller några känningar med oss... de bara drog igång - kanske blir samma här. Vi får väl se.

Ikväll ska jag vara med Angelica ... Tommas ska vara på bingon en stund för Anders... sedan ska Tommas på träning...

Lugnt med andra ord...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en