måndag 24 augusti 2009

Måndag

I går då jag och Tommas kom hem från mamma, så grejade Tommas i trädgården...klippte gräs...rensade i rabattter och häck...Blev så fint - tur jag har honom.
Jag fixade lite här inne med tvätt och disk... men just nu gör Tommas mycket här hemma... det tackar vi för...

Mamma, Anders och Angelica kikade ner en sväng - satte upp skötbordet - blev kanon bra=) Tog lite fika... men vart bara en kort stund dem var här.
Så nu e allt klart - nu väntar vi på trollet.
11 dagar kvar till beräknad dag, kan bli fler kan bli färre... ingen som vet.

Sedan fixade jag och Tommas med mat då mamma och dem åkt hem...
Grillade... MUMS...Simon och Bea kom hit och åt dem med... (var sagt så)
Efter de spelade vi kort... gick sådär för mig och Tommas... gick bättre för Simon och Bea...men vi tar igen det nästa gång...

Idag ska jag inte göra mycket... tvättar... ska diska... åka en sväng till apoteket...
Tommas ska troligen döma ikväll... mamma kommer hit sedan vid fem eller så.. ska beställa gardiner... och kanske nåt annat bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en