fredag 7 augusti 2009

Klippning och Röe gård

Först om besöket i går kväll.. var super trevligt!... Vi åt grillat och pratade en massa... sedan skulle dem ju kika vad vi handlat till trollet..=)
De fick se kort från bröllop och resa... - uppskattat!
Fikade med paj... MUMS...tyckte trollet med som bökade runt..
Kikade på filmerna från bröllopet... också roligt - många skratt...=)
Blev sent - dem gick vid halv tolv... sedan hade vi disken.. så kom väl i säng vid kvart över tolv eller så...

En trött Veronica vaknade i morse... Tommas var nog mer seg.
Efter frukost åkte vi till mamma... Tommas skulle gå ut med Azaya då mamma har fått ett svullet knä. Så han var ute i över en timme... jag var till Kamilla och klippte mig halv elva... fixat luggen och toppat runt om.. vet ju inte när det blir nästa gång...

Efter de åkte jag och Tommas, mamma och Linus till Röe gård - kikade i butiken... sedan tog vi oss lite fika.. mysigt. Får passa på nu och göra saker innan Tommas börjar jobba... vilket han gör på måndag...

Nej, nu blir de itne mycket mer idag... lunchen e klar... blir sallad och så från igår... slappa... Tommas åker iväg och dömer match ikväll - e väl hemma vid 22 tiden igen Så jag ska bara ta det lugnt...

1 kommentar:

  1. passa på att njuta mkt av tysnaden, för snart kommer bebiskriket ...hihi...

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en