lördag 15 augusti 2009

Lördag

Ja, de verkar som regnet börjar när som helst... e svarta moln... och trist väder...=/

Sovit bra inatt... mysigt att sova ut..vakna tillsammans... tur de är helg... vi har haft mys frukost... nu ska vi bara slappa... funderar på och se en film...=)

Sedan lunch innan Tommas ska iväg och döma fotboll i Henån med Ra och Khoi...då släpper han av mig hos mamma..så tillbringar jag eftermiddagen där... ska göra inbjudningskort till mitt kalas... =)

Mamma och dem hämtade båten igår... dem har köpt en ny - eller ja en begagnad... större än den dem hade...nu med ratt och grejer...blir nice och fiska i ...

Jo mamma och mormor vann ju en bil på bingolotto innan sommaren... den har dem nu hämtat ... och även sålt... Den var super fin.. men mamma och dem har typ ny bil... så dem sålde den...till någon i Borås tror jag det var...

Nä, ha nu en bra dag ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en