lördag 22 augusti 2009

Lördag...

Fick ställa klockan idag..första gången på länge.

Var upp halv åtta, Tommas skulle till Brastad på innebandyläger - är idag och i morn. Han kommer dock inte sova där.. får han inte för mig. Man vet ju aldrig när de är dags...
Jag har vart i Uddevalla på sammandrag med killarna... - var lite osäker om jag skulle åka... men ja åkte. De gick ju bra..=)
Killarna kämpade på bra idag... gjorde bra matcher... trots förlusterna...

Åkte vägen om torp på hemvägen... handlade två toppar... träffade Malin där.. tjötade en stund.. stod och höll i lite kläder under tiden.. spände armen så ... så nu har jag ont i den...
Snacka om sjukt... =S

Har nyss ätit lite rester från igår... nu blir de kolla mail..bloggar sedan vila en stund...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en