lördag 29 augusti 2009

Lugn lördag

Sovit kanon i natt..=) och vi hade sovmorgon...det händer inte ofta...vaknade inte förrän halv tio..=S

Efter vi ätit frukost gick vi en promenad... dock inte så lång, men de kändes bra.
Slappat hemma - sett på filmer...Wallander - tjuven och två andra...
Så tiden har bara sprungit iväg...

Teatern som de haft i Lysekil i sommar skulle spela i Färgelanda idag... Tommas fick dock inte åka med ifall de skulle dra igång nåt här hemma... Verkar som de gått bra för dem, trots att ljudmannen Tommas vart hemma ...
Jag vill ju inte att han åker allt för långt bort ... man vet ju inte när de börjar.

Men ingen bebis ännu - känner inget heller...

Nu ska jag sätta mig och sortera lite kort som jag framkallade i veckan... urs vilket jobb ... insåg de förut..=S
Men men väntar man så länge så blir de så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en