torsdag 6 augusti 2009

Nytt tiotal - ca 29 dagar kvar...

Oj .. ja de kan man säga...fattar inte var dagarna tar vägen...

Hm.. idag.. jag ska ju ta de lugnt - order från barnmorskan...

Men ska putsa takfönsret - det är ju snart gjort.. sedan blir de antingen läsa lite ute på altanen..eller slänga på en film.
Efter lunch sedan blir de till att förbereda inför ikväll... Ska få besök av Anders syster Elisabeth och hennes man Christer, även Anders mamma och pappa (Gunnel och Sune) kommer hit. Dem hjälpte ju oss på bröllopet.. så nu har vi äntligen fått tummen ur och bjudit hit dem. =) Så klart kommer Mamma, Anders och Linus också.
Mamma ska komma tidigare och hjälpa mig.. gulligt så jag kan ta de lite lugnt..=)
Ska grilla kött, göra pasta sallad, sallad och rabarber paj..
Vi ska se på korten från bröllopet och även filmer därifrån. Sedan tittar vi nog på bilder från vår resa till Gran Canaria..

Tommas åkte tidigt idag.. han skulle till sin diabetsdoktor och prata lite.. får se vad dem kommer fram till...Sedan slänger han vägen om tippen och slänger lite skit som vi packade in i bilen i går...
Förstår inte var allt kommer ifrån... ändå slänger vi ganska mycket.. e inte så mycket för att spara sånt man ändå inte använder...
Sedan ska han ta med sin mamma hem från stan... vid halv elva...

Idag ska vi prova vår nya videokamera...=) hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en