onsdag 5 augusti 2009

Sol - äntligen =)

Ja det var ju inte igår...varmt och idag känns de ju som sommar.

I går kväll var Tommas syster Merete är med sin pojkvän Thomas - vi grillade och sedan blev de rabarber paj =P
Mums, gott. Tjötade en massa... dem ska ju utomlands - åker på lördag... så vi fick tajmat in en träff igår.
Tittade på allsången - ingen höjdare... som vanligt. Sedan åkte dem vid kvart över nio... Vid kvart i tio kom Simon och Bea ner och vi kikade på film... den var inte bra... men vi hade trevligt...

Så de blev sent.

Idag ringde pappa vid 9 väckte oss... eller ja, jag var väl halvt vaken. Så vi åkte dit vid halv elva på lite fika på altanen...
Mysigt..sedan har vi gjort lite ärenden i Brastad...vi har fått hem vår nya filmkamera som vi beställde förra veckan.. =)

Tommas har slipat en kant runt dörren - och nu oljat den... sedan ska han lacka en bit av listen...men de blir i kväll. Anders skulle ev ta med nån lack hemifrån...han kommer hit sedan för att kika på pannan... eller ja den delen som står ute.. se om de kanske kan fixas.. =S

Nej, nu ska jag lägga mig och vila en stund... inga stora planer mer idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en