fredag 14 augusti 2009

Sol... är super nice väder idag... =) Blir så glad då!

Inatt har jag sovit bättre.. men så fort man ska vända sig...vilket jag gör ofta... så vaknar man.. och det är inte varje gång man somnar om direkt...vilket man skulle vilja...
Men men
Trollet lever rövare... har sina stunder... men de är mysigt...=) Nu ca 21 dagar kvar... men kan ju också vara 35 man vet ju inte...
Längtar gör vi...
Får allt mer sammandragningar...stenhård mage...
Nu har Angelica och Bea oxå känt trollets kickar... här om dagen skulle jag filma magen... då trollet buffade runt.. men som vanligt när man väl e klar och ska starta så slutar de...

Snart kommer min pappa och Yvonne hit... lite fika...trevligt...

Efter de åker jag nog en sväng till mamma... ska låna Simons mp3 spelare - den ska med i bb väskan..
Annars vet jag inte vad dagen ska bjuda på... Tommas var lite sugen på att se herrmatchen ikväll... får se om vi åker dit...blir eventuellt pizza ikväll... eller jag tar en sallad... men i alla fall...GOTT!

Sedan fyller jag ju 25 i höst.. och de ska till ett kalas...så vi har skrivit en lista på dem som ska bjudas... så i helgen får vi försöka få ut inbjudningskort...

1 kommentar:

  1. haha, det är så typiskt att det saker och ting alltid slutar när man ska göra något med det :P

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en