söndag 9 augusti 2009

Söndag...

Inte lätt att ha koll på dagarna när man är ledig..

Inatt har jag sovit underbart gott.. bara vart uppe på toa en gång... =)
Vaknade av att tidningsbudet kom 9... hörde han ställde ifrån sig cykeln... samtidigt kom mamma och Anders...

Så Albin (han som säljer tidningar) fick sålt två ... mamma köpte också en. =)
Anders hämtade färg som han ska ha och måla vårt skötbord med... =) kommer bli så nice ...är snart klar med det. I veckan ska vi till Uddevalla och köpa skumgummi och ha i... =)..blir ju lite hårt annars.

Mamma och dem skulle ut till (Nordens Ark), eller ja till Anders Ekegrens stuga som ligger nära där. Dem hjälper han och måla huset..så ev åker jag dit nu till 11... (elva kaffe då) =)
Annars ska jag inte göra nåt idag - Tommas är ju fortfarande i Färgelanda. Sov ju där i natt och ska döma hela dagen idag med. Är hemma vid halv åtta eller så ikväll... =/

Men men idag är de många som har sista semester dagen - alltså börjar dem jobba i morgon...
Typ alla kollegor är tillbaka i verkligheten ( hoppas Tove och Lisa får gjort lite i morn morgon på Musslan, så det inte är allt för mycket oreda..) Inskolningarna börjar och många barn är tillbaka efter ledigheten.
Tommas börjar också jobba i morn... kan ju inte påstå att dem haft de bästa vädret... men dem har vart lediga i alla fall..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en