lördag 29 maj 2010

Bröllop!

En underbar dag! =)
Idag har vi vart på bröllop - min morbror Bosse och Karin gifte sig. I en gammal kyrka - super mysigt =) Efteråt var de mat och sång och tal med mera. Allt flöt på fint och blev lyckat!
Dem är så fina ihop - önskar dem all lycka!

Theo har vart med sin morfar och Yvonne idag från 11... vi lämnade honom hos dem sedan åkte dem hit vid 18 tiden...(vi hade bytt bil). Han har ätit och sovit...busat =)
Han är inne i en period nu - så mammig - pappig... ska gärna bäras hela tiden.. eller sitta i knät =S. Vill inte sitta och leka på golvet så som han gjorde innan!?
Hm.. vad göra?

Men men vi var hemma efter 20.. fick pratat med pappa och Yvonne om dagen.. dem var trött och åkte hem.
Våra nattgäster sover hos mamma inatt istället - dem skulle ut ikväll med min syster..
Vi har fått besök av Bea och Simon - nu vankas de final i ESC!

Mors dag i morn - MIN FÖRSTA ;)...bjuder på bilder från dagen i morn...

1 kommentar:

  1. Vad härligt med bröllop! :)

    Supertack för dina svar hos mig!
    Vill du bli veckans blogg hos mig någon vecka?
    Kram!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en