måndag 10 maj 2010

Fikatajm

Nu bär de snart av till Lysekil och läkarhuset (dem har fika där för föräldrar med barn mellan 10-12) Deras bvc - men även om man inte är skriven där får man gå dit - nice!
Har inte vart där innan så för mig är de första gången - men andra jag umgås med och känner har vart där ett par gånger. Vet inte riktigt var man går in så dem skulle vänta på utsidan! =)
Ska bli mysigt i alla fall!

Tommas ska tillbaka till doktorn idag - magen är inte bättre... stackars min stora prins! Tröttsamt att gå så - nu är de snart en månad =S
När man inte vet vad de är så blir man faktiskt skraj!




2 kommentarer:

  1. Hej!
    Nu är tävlingen avslutad om 2 tuffa nappar, kolla in och se om det var du som vann, och var med i alla mina andra tävlingar, just nu fem stycken ute med väldigt fina priser!

    SvaraRadera
  2. ★ Katta- Mamma till Isabelle o Melvin ★10 maj 2010 kl. 11:24

    jag vet hur det är att ha ont i magen, har haft mitt i över ett halvår=(

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en