lördag 8 maj 2010

Hittade något tillslut...

Åh vad jag inte tycker om att gå i klädaffärer och leta kläder till sig själv... inget som passar ju... antingen är de fel på min kropp eller så är de knasiga storlekar!? Hm - lutar väl åt att kroppen inte är vad den borde vara... men de vill jag inte erkänna...
Mamma hittade kläder på Överby... jag gav upp... orkade inte leta mer...
Vi tog en fika...
Åkte sedan till torp... där fick även jag handlat mig en uppsättning kläder som jag kan ha på bröllopet i slutet på maj...men är väl inte helt nöjd - men det får bli ok!
Blev en klänning med en kofta till.

Handlade även lite mat innan vi åkte hemåt...

då jag kom hem lastade vi in oss i vår bil... åkte och kikade på herrarnas match... SAIS vann mot Svarteborg tror de blev 7-3 ...eller om de var 8-3 ?!:/ - Många mål i alla fall!

Sedan hem... fixa med mat till Theo. Tommas dammade av grillen - premiär ikväll! =)
Grillade flintastek och till de potatissallad...!

Ser nu på "virus i bataljonen" - KUL=)

Sängen väntar... är trött... vart en lång dag!


2 kommentarer:

  1. Taaack :)
    Du är alltid så gullig. Du kommenterar så ofta:) TAAAACK
    kram Love

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jo jag tror de gillade min meny :)
    Jag hoppas det ialla fall :P
    Mätta blev dem :P haha
    kram Love

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en