lördag 15 maj 2010

Inte likt honom

Idag har vi inte haft så mycket för oss...
Mamma och Anders kikade förbi på förmiddagen - blev kaffe och pratade lite.
Klippte som sagt ner våra rosor...

Tommas åkte till Hogstorp och dömde fotbollsmatch vid halv ett... kom hem igen halv fem...
Jag spelade "teater" här hemma för och hålla Theo vaken tills vi skulle åka till Brastad... jag lyckades. Han somnade i bilen - jag flyttade sedan över honom i vagnen. Han sov vidare... jag kikade på damerna som spelade match. Men då de närmade sig halvlek så vaknade skrutten. Tog upp honom - men han var så ledsen, arg ... ja jag vet inte vad det var. Inte likt Theo i alla fall. Inget var bra, provade allt.
Försökte få honom att sova igen, han såg så trött ut. Men han kom ej till ro. Vi åkte hem!
(Kan ju vara tänder - återstår att se)
Hemma lugnade han sig... vi lade oss framför TV:en "arga snickaren" efter en stund somnade Theo igen...
Så de var precis vad han behövde - sova lite till!

När Tommas kom hem blev de mat...grillade kött - MUMS =P

Nu har Theo somnat för natten, vi ska se på TV... bara ta det lugnt!
I morn blir de tapetsering! =)




1 kommentar:

  1. Trist med regn! Roligare med tapetsering. :)
    Hoppas solen hittar hem till er med imorgon.

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en