tisdag 4 maj 2010

Slagen hjälte

Känner mig trött idag... =/
Hoppas de inte är nåt på G...
Vi åkte på musikleken i Lyse idag på förmiddagen. Det är så mysigt! Är sista gången nästa vecka! Är de fint väder då - blir de utomhus... =) Hoppas hoppas!
Theo var helt slut - slocknade i bilen... var bara att lägga upp honom i sängen då vi kom hem!
Slagen hjälte!

Jag har precis avslutat lunchen, ska hänga upp en tvätt!
Skulle vart på match med killarna i kväll i Grebbestad, men får skippa det. Då vi ska åka till Uddevalla och kika på golv och tapeter till Theos rum.
Ska bli kul... hoppas vi hittar något vi gillar!


Tommas var till läkaren idag... han har problem med magen... haft de i ett par veckor, men nu har de blivit värre än värst... stackars min älskling =(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en