måndag 10 maj 2010

Måndagslista

Gör en måndagslista som Jennyn!

  • Idag måndag är jag glad för att vi haft en helg med underbart väder =)
  • Jag och Theo hade en mysig stund på läkarhuset - bvc fikat. Lek och bus med våra vänner.
  • I morn tisdag är de sista tillfället med musikleken - vid fint väder blir vi utomhus...
  • Onsdag är de avslutning med babycafet - en tur över till Skaftö där man leker och myser med medtagen fika. Tommas åker troligen på det (jag ska in och jobba för Lisa). Är vädret trist så blir dem inomhus. Hoppas dem får en super mysig dag!
  • Vi ska fira min lillebror som fyller 14 på onsdag - GRATTIS till Linus!
  • Grattis även till Yvonne som fyller på onsdag =)
  • Eventuellt blir det promenad i Lysekil på torsdag kl 10 - trots att de är en röd dag...?!
  • Är också glad för att i helgen ska vi greja i Theos rum - måla tak och ev fönstret - kommer bli så fint!
  • Till sist - jag älskar mina nära och kära!


1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en