måndag 24 maj 2010

Måndagslista

Jennyns underbara måndagslistor =)

  • Älskar min familj, tänk att man kan hålla något så kärt!
  • Då det finns lite pengar - då lever vi på kärleken...
  • Theos rum är tapetserat =D
  • Jag och Theo är friska igen...hoppas pappa Tommas snart kommer hem frisk!
  • Vankas bröllop på lördag, min morbror gifter sig =)
  • Min första Mors dag på söndag.
  • Mamma/pappa träff på onsdag - med godingarna.
  • Spännande studie stund med jobbet på onsdag kväll- utomhuspedagogik...
  • Har fixat lite i trädgården- härligt för det lilla!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Hoppas du haft en fin dag.

    Tipsar dig som tävlat hos mig tidigare. Nu har jag en tävling där man kan vinna ett valfritt smycke av ett värde på 150 kr.

    Var gärna med o tävla!

    http://www.sjubarnsmamma.com/2010/05/tavla-om-valfritt-smycke-av-ett-varde.html

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. Vad kul med en måndagslista! Känns som att man ofta behöver muntras upp just den dagen, hihi...

    Hoppas ni har en fin kväll!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en