söndag 9 maj 2010

Kväll

Matchen gick bra... eller ja killarna spelade bra fotboll, även om inte resultatet var de vi önskade...!
Efter matchen tog vi vägen om mamma fick med lite prylar därifrån..
Sedan hem och bada, mys... sedan var de vällingdags. Theo somnade så gott i sängen! En trött kille!

Vi har fixat med försäkringskassan... Tommas ska ju snart vara hemma - så vi fixade med hans dagar och så.
Jag har beställt lite kläder till Theo (sommar plagg).
Jag sabbade ju tre plagg för honom i går (tvätten) =/ *morr*
Ska kika efter lite till innan jag ska sova...

4 kommentarer:

  1. Låter som en mysig kväll och man behöver inte alltid vinna :D

    Men lite mindre kul med kläderna, hur blev de förstörda? ;O

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Tack för ditt besök och roligt att du ville vara med och tävla.
    Göran mössan är faktiskt otroligt bra.
    Vår minsting hade en sådan i vintras och jag är såld. Så han kommer att få en ny till vintern igen :)

    Ha det gott och hoppas att ni får en bra vecka//Janeth

    SvaraRadera
  3. ★ Katta- Mamma till Isabelle o Melvin ★10 maj 2010 kl. 07:05

    Klas, och Malin vet jag inte vilka det är, men vet att Anna Z har fått plats för sina pojkar där. Hon bor ju granne med förskolan!

    Skoj med bröllop. Jag är oxå bjuden på två st ett den 12 och 19 juni, bägge i Polen så jag kan inte åka. Och inte så som min mage strular.

    SvaraRadera
  4. Vad kul med en som ska bli pappaledig... här hos oss är pappa Niclas alldeles för upptagen för att vara pappaledig från jobbet :(

    kram

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en