fredag 21 maj 2010

Näl och lite annat

Vilken dag...jag är helt slut!
Theo är ledsen mest hela tiden... inget passar.
Ätit dåligt idag... ville inte alls ha lunch =S
Frukosten åt han dock bra.
Tommas gick till vårdcentralen idag IGEN! Nu fick han med sig en remiss till Näl - ska till medicin där inne. Undra hur många timmar de tar innan han är hemma igen.
Det är ju disco ikväll - Tommas är ju DJ där =S

Jag ska ev en sväng till killarnas träning...mamma och Anders kommer hit. Anders ska greja med Theos rum, mamma passa Theo.
Jag ska till malin på plastparty kl 17.
Blir nog inte så sent...
Nej, måste fortsätta fixa här hemma!


2 kommentarer:

  1. Ian åt inte heller så mycket till lunch nu heller. Men frukosten gick ner....men jag tror mest att Ian var så trött. Han åt i början, men sen tog det stopp och nu ligger han i sängen och sover...

    SvaraRadera
  2. Kan det vara tänder på g, så var Elliot då mest hela tiden tycker jag och det är sååå jobbigt. Kram Jenny

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en