fredag 14 maj 2010

Oj - hunnit med mycket!

Efter besöket hemma hos Tommas föräldrar så åkte vi hem. Theo var super trött. Han däckade i bilen - sov sedan i två timmar.
Jag åkte på killarnas träning som var mellan 15-16.30. Då träningen nästan var slut så ringde Tommas och sa att han lovat att ställa upp och döma en match i Lysekil (domaren som skulle dömt kom inte). Så jag fick åka hem .. hämta Tommas och Theo. Sedan åkte vi dit ut, Theo och jag fick kika på när damerna spelade, det gick bra - blev lite sent. Lysekils damer vann med 7-1 mot Hamburgsund!
Vi var inte hemma förrän efter halv åtta. Men då var de bara på med pyjamas och sedan mys och välling - Theo somnade så gott så!

Jag och Tommas kikade på "så ska det låta" med mat och mys...

Som sagt blev kvällen inte som det var tänkt .. men de gick de med...

Förresten så hade vi en toppen stund i dag på dagen (först på mitt jobb - sedan mys på lekplatsen). Vi mötte upp några stycken på en lekplats ... Jessica - Jonathan, Anna - Love, Annika - Amanda. Massa prat, lek och fika. Solen tittade fram lagom till vi skulle börja fika, kunde ju inte bli bättre tajming! =)
Så kul och träffas med våra små - Tack för en underbar stund!
Det var inte så många barn på jobbet idag (hade bara öppet en avdelning) , men mysigt och träffa kollegorna - de ville kika på Theo också! =)
Då jag var på jobbet och vid lekplatsen så hjälpte Tommas sin syster och pappa med att köra grejer från Meretes lägenhet. Den måste tömmas då den ska renoveras nu under 10 veckor!

Från det att solen kikade fram så har dagen varit kanon fin, varmt och gott - VÅR!

Nej om man ska ta och krypa ner i sängen - ladda om batterierna!

2 kommentarer:

  1. Nja, bröllopet kommer nog inte bli så jättestort, men tillräckligt! Jag vill ha det lite mindre, med mina närmaste, mysigt och personligt! :)

    Förresten. Min tävling med Snoffs Design är nu avslutad, och vinnaren är presenterad på bloggen. Var det du?
    I samband med att du kollar detta så ser du säkerligen att nya tävlingar kommit upp!
    Och fler kommer, håll ut! :) Har riktigt fina saker på gång! :) Kram Annika
    http://nilssonpettersson.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Jag handlade för totalt 130 kronor så så mycket shoppat blev det inte för min del. :) Men det var roligt att komma iväg lite iaf.

    Jag började också titta på så ska det låta men jag måste ha somnat för sen var klockan helt plötsligt ett på natten! ^^

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en