torsdag 20 maj 2010

Promenad igen och hagel

Idag känns det verkligen som det har gått i ett =S
Efter promenaden i Lysekil så plockade jag upp Tommas på hemvägen. Var hemma i 30 minuter. Hann och byta kläder och fixa mig innan jag åkte tillbaka till Lysekil för att vara med på en nätverksträff. Vi som är Hälsocoacher hade träff idag, lite diskussion och föreläsning. Lämnade förslag på aktiviteter som kan vara till hösten m.m.
Visst jag har inte börjat jobba ännu men jag gick ändå - får igen den tiden senare.
Då jag körde till träffen och kom halvvägs så möttes jag av en hagelskur. var som att köra in i en vägg... höll i sig i ett par kilometer... där fick man köra sakta såg inte mycket kan jag tala om..

På tal om att snart jobba - 31 maj börjar jag... blir måndagen istället för tisdagen... =O Det med blandade känslor... Så om lite mer än en vecka drar de igång!

Kände inget efter promenaden igår - så lite tränad är jag kanske ändå - för jag gick på bra i går och trodde helt klart jag skulle få känna av det idag men inte... Bra det.

Tommas är iväg och dömer nu i kväll... blir hemma sent..eller efter 22 kanske. Ska ju med färjan och så med.
Theo har vart riktig grinig ikväll...=/ Inget som passar... men men tror han tycker de är jobbigt med värmen, blev bad även ikväll. Han var så varm och klibbig. Sedan välling - efter de slocknade han.
En trött kille också. Men nu är lugnet här...nya tag i morn. Även då tror jag de kan bli en promenad - vi får väl se!
Eventuellt med Anna - vi skulle höras i morn.

Någon som vet hur personalbutiken på Näl har öppet? Ska ju dit och lämna tillbaka babyskyddet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en