måndag 24 maj 2010

Räkningar

Nu är det kvällen...
Räkningarna har jag precis fixat med... så nu blir vi fattiga inom några dagar ... =/ I alla fall med den elräkningen... =S
Fick rensat mer ogräs på eftermiddagen...dock ville inte Theo sova så länge... så de blev en kort sväng.
Fixade lite lappar till killarna... vi åkte sedan till deras träning... de gick bra - men Theo var så trött... så jag fick han till att sova i vagnen... bara 15-20 minuter. Så han orkade med ...
Sedan åkte vi hem... var bara och göra sig klar för sängen... han somnade något senare än vanligt.

Jag ska också snart sova - är så trött...

I morn ska vi till Näl, hälsa på Tommas - men vi hoppas han ska få åka med hem också!


1 kommentar:

  1. Nej nej, ammar fullt. Bara börjat med smakportioner än. Ville bara sluta nattamma eftersom han är över 6mån. Skönt att kunna sova hela nätterna!!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en