torsdag 27 maj 2010

Semifinal

Som vanligt då det är torsdag så var vi i Lysekil kl 10 och mötte upp barnvagnsligan. Idag var vi fem stycken som kom dit!
Gick våran runda... sedan blev de glass efteråt! =P
Theo sov i vagnen - vaknade när vi nästan gått hela rundan... så han fick sovit en stund - skönt!.
Lite lek i parken, gungat, suttit i sanden...
Sedan åkte vi hem - dags för mat han fick frukt där men de står man sig inte länge på.

Har städat klart här hemma... Theo somnade vid halv tre - hoppas han sover en stund. Blir långt till sju i kväll annars!

Tommas fick ett ryck och ville klippa gräsmattan - den växer som bara den =O Klart han får de om han känner att han orkar!
Jag tvättar, nu är det nästan tomt i korgarna =D

Ikväll inga större planer - är ju semifinal i ESC, måste ju heja på Sverige - ANNA!!
Hoppas de går bra så de blir final... men kvällens startfält är starkare än det var i tisdags. Då var det riktigt uselt!

Fortfarande inget brev från kommunen - med besked om förskoleplats?!
Vet ju flera som fått reda på plats ju...

I helgen får vi troligen natt gäster här. Är ju bröllop - min morbror gifter sig. Så hans barn Eric och Olivia ska troligen sova här fredag - söndag. Då kommer nog även min syster sova här för att umgås med Olivia. Men dem kommer inte förrän senare på kvällen kanske vid 22 så det är typ bara att gå och sova...på lördag är de ju fullt upp. Söndag åker dem till Lysekil innan dem ska åka hem till Stockholm igen...

~~~~~~~~~~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en