fredag 28 maj 2010

Små fix och packa

Blev ett besök till pappa och lämnade av lite grejer... fick kaffe där - mysigt!!!=)
Nu ska jag snart åka en tur till killarnas träning! Innan träningen ska jag till posten och hämta ett paket =)
Sedan hem och bara ha det gott, fixa lite innan kusinerna och syster kommer. Bädda lite.
Äta något gott? Nej, får blir nåt lätt.

Ska packa klart för Theo tills i morn också!

Tänk om inte Theo får någon förskoleplats? Inget besked ännu...

Ser att jag måste ta på mig regnkläder... tråkväder =/



1 kommentar:

  1. ★ Katta- Mamma till Isabelle o Melvin ★28 maj 2010 kl. 19:48

    Klart Theo får plats nånstans =) Tråkigt att de ska ta ut på tiden med att få veta nått bara.

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en