söndag 9 maj 2010

Söndag

Efter frukosten så åkte vi till Tommas föräldrar... blev kaffe där, gott och behövligt! Tommas syster Merete var också där. Hon ska bo där nu under flera veckor - medan de renoverar hennes lägenhet...
Efter att Theo sovit, Tommas och Roar hämtat Meretes sängar så åkte vi hem...

Blev lunch - något så avancerat som spagetti och köttfärssås =) Lätt men så GOTT!

Nu laddar vi för en tur till Brastad. Mina grabbar ska spela match idag... den börjar klockan 16. Men vi samlas 14.45.
Ska möta Tanum/Bullaren idag - ska bli spännande!

Nej, nu ska vi packa och få med oss allt... sedan ut i fina vädret!


1 kommentar:

  1. Hej! :) Nu har jag en tävling upp där du kan vinna en barnvagnsskylt :)

    För att vara säker att du inte missar några roligheter på min blogg kan du gärna följa den med Bloglovin :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en