söndag 23 maj 2010

Söndag

Vill att min Tommas ska komma hem, men de verkar dröja ytterligare ett antal dagar! =/
Hoppas vi snart får svar på vad det är...
Hans föräldrar ska in och hälsa på honom i eftermiddag - de skulle komma vägen om och hämta datorn!
Jag ska dit på tisdag...kan ju hoppas han får åka hem då.

Nu är vi friska... Theo sig lik...osv

Idag på förmiddagen har vi busat och grejat... tog en tur till affären. Theo somnade i vagnen (sover fortfarande) . Jag har klippt gräset... ska se om jag får lust att rena lite ogräs också...

Hängt ut tvätt, ska bädda rent...

Städa inne blir en annan dag!

Nej, nu lite lunch!


2 kommentarer:

  1. sv: tack nu är jag frisk igen :)

    ja visst är han duktig :)

    SvaraRadera
  2. Va skönt att ni mår bra iaf, att det gick så fort men fy för Tommas som får ligga inne, hoppas dom får svar på vad det är snart, kanske inte tas så mycke prover o sånt på helgen?

    Duktig du varit som klippt gräset o grejat =)
    Har ni stor tomt?

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en