måndag 10 maj 2010

Stackars min stora prins

Tommas var ju hos läkaren idag igen... undra om dem vet vad dem snackar om - eller?
Jaja, Tommas ska vara hemma resten av veckan - vila skulle han visst göra enligt doktorn?! Får väl se om de blir bättre. Var de inte bättre på fredag skulle han ringa igen =S

Men då har vi ju massa tid hemma allihopa ;)

Eller vad tror ni?

Idag fick vi värsta elräkningen på posten... så nästa månad blir de att leva på luft
=/ =(

Nu ska jag fixa lite saker innan jag ska åka till Brastad. Några ärenden väntar. Sedan träning med grabbarna =)


4 kommentarer:

  1. krya på honom!

    sv: Den kommer nog snart :D

    tack, jag försöker vara det iaf :)

    SvaraRadera
  2. Aj aj... Höga elräkningar är inget kul =(

    Tack... De hoppas jag med. Gjorde ont i mammahjärtat!
    kram

    SvaraRadera
  3. Hm...trevligt det är när dom där megaräkningarna plötsligt dimper ner. Vi fick en jätteräkning från just elbolaget för att dom hade tabbat sig och skickat ut räkningar på fel (för lite) belopp till oss i två års tid. Som tur var kunde vi prata oss ur det eftersom felet låg hos dom.
    Hoppas det ramlar in någon oväntad inkomst så månaden känns lite lättare.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag hatar Elräkningarn!! De är ELAKA mot plånboken..

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en