söndag 16 maj 2010

Tapetsering idag

Idag ska vi tapetsera Theos rum... eller ja, inte vi men Anders och Simon. Tommas tittar väl på och assisterar lite vid sidan om. ;) Vi själva har aldrig tapetserat - så vi kan inte. Men kanske både jag och Tommas sätter upp någon våd =)
Vi får väl se...
Bilder kommer senare idag!

Jag och mamma ska gå och handla ... så vi kan göra lite middag.
Blir någon så gott och enkelt som pasta och köttfärssås... =P

Idag ska vi också fixa babyskyddet så vi kan lämna tillbaka det till Näl.
Ska visst vara tillbaka lämnat innan 9 juni...och det är ju SNART! Måste får gjort det innan jag börjar jobba vilket är om två veckor typ. Börjar ju jobba 1 juni =O
På tal om det så kommer inte Tove få vara kvar - tråkigt. Blir jag, Lisa och Sara som jobbar ihop efter sommaren.

Nej, nu kommer snart mamma och dem så dags att fixa lite =)

~~~~


1 kommentar:

  1. Hehe tack. Jepp, får se när jag kan få tid o börja greja lite bara :)
    kram kram

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en