torsdag 20 maj 2010

Utmaning

Tio första

Första bästa kompis: Katta
Första bil: En blå Renault Clio
Första husdjur: Två katter - Misse och Mojje
Första semester: Första semestern utan föräldrar var nog Strömstad 2006
Första jobb: Delade ut Bohusläningen 1998
Första köpta skiva: Absolut Music 15
Första riktiga kärlek: Gymnasiet - Tommas, mannen i mitt liv!
Första piercing: Hål i öronen 9 år gammal
Första konsert: Gyllene Tider


Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Öl
Senaste bilfärd: Idag - Lysekil
Senaste filmen du såg: Wallander (den senaste)
Senaste ringda telefonsamtal: Till pappa
Senaste bubbelbadet:---
Senaste spelade cd: Kul i bilen (barn CD)
Senaste kyss: Tommas
Senaste gången du grät: för någon vecka sedan
Senaste måltiden: Kvällsmaten


Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fastnat med blicken i någons urringning: Det har hänt...
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej

Tre val
Blått eller rött? Blått
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Jag utmanar: Samtliga mina läsare! Kom igen nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en