fredag 9 juli 2010

Ärenden och personalfest!

En härlig dag!

Började dagen med att åka till Lysekil efter frukost. Tog med mig mamma, Tommas jobbade mellan 9-11. Vi köpte då färg, sedan tog vi en kaffe på "katten" =P - mys!

Åkte sedan till Brastad, tog vägen om Elisabeth (hon ska fixa sånghäftena till kalaset) lämnade då lite papper och så till henne så hon vet vad vi vill ha.
Efter det hem till mamma ,bestämma maten vi ska äta och planera för inköp i morn. Theo och Tommas åt lunch där... inte jag då jag nu går på en diet "modifast".

Kikade vägen om Goodtown (utförsäljning där) . Blev lite små prylar.

Kopierade lite papper på Anders jobb innan vi åkte hem (så vi får fixat med vår värmepanna och försäkringar). Fick fakturan idag... så måste skicka en massa kopior m.m. så jag får pengar osv.


Nu målar Tommas gungställningen med rostskydd, sedan blir den målad röd och grön efter det! =)

Theo sover... jag ska förbereda mig inför kvällens personalfest =D
Är laddad till 1000! Kommer bli så kul!

Nej, har lite att göra... ha en bra kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en