tisdag 13 juli 2010

Fått gjort lite idag med! =)

I går kväll då Tommas kom hem från jobbet så gick jag ut och klippte gräset... skönt med egentid - var precis vad jag behövde då!
Sedan klippte jag en buske (jämnade till den lite - som en boll) , den var alldeles för yvig!
Pappa och Yvonne kom - pappa och Tommas hjälptes åt att sätta upp de vita staketet på altanen! =).. lite små fix där nu sedan är de klart...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Idag kom pappa och Yvonne hit igen, dem hade med sig släpkärra och motorsåg. Så vi kunde ta ner två träd (enar), Den ena av dem var brun (dött av den kalla vintern), den andra var inte så fin. Så nu blev det mycket ljusare och mer öppet i det hörnet där dem stod. Så de som är kvar där är att hugga bort stubbarna och lägga på gjord och så nytt gräs...! =)
Kanske kan bli kvällen jobb...

Förresten i går kväll då vi precis hade lagt oss, så brakade de loss ordentligt ute. Vilket åskväder och som det regnade... =/
Theo hade svårt att somna i går kväll - så himla varmt.. sedan vaknade han till då vi gick till sängs... men han somnade igen... sov dock oroligt så jag var uppe ett par gånger och klappade och gav nappe. Det resulterade i att han sov längre idag på morgonen (7.45) = O

Jag tänkte ge honom lunch innan han skulle sova, men nej han ville inte ha. Så vi får se om han vill ha det sedan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en