måndag 12 juli 2010

Måndagslistan

Ni gör väl också lista?

Idag måndag är jag glad för att:

  • Vi har sommar och varmt härligt väder
  • Under veckan kommer vi bli klara med gungställningen och altanstaketet
  • Trädgården är rensad från ogräs
  • Jag hade en underbar kvällen i fredags med kollegorna på sommarfesten
  • Jag har fem veckors ledighet kvar
  • Vi fick handlat en hel del på torp i lördags (det som är gjort är gjort)
  • Jag har min underbara familj och släkt

Se fler listor hos Jennyn!


1 kommentar:

  1. Åhh va pyssliga ni är - duktigt :) Vi försöker också men tar lite tid när man inte har orken i värmen och fullt upp med jobb och familj :)

    Ha en underbar kväll! Kramar

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en