måndag 12 juli 2010

Måndag...

Ny vecka...

Besöket hos grannarna igår var mysigt. Deras lille Christian var så söt. Han sov då vi kom dit, vaknade till för mat, sedan somnade han om igen. Han hade de gott i mamma och pappas säng ;) Så han sov hela besöket igenom...
De hade gjort om lite inne- satt upp en vägg (till så de har varit för kanske 10 år sedan). Så nu har dem två sovrum uppe och ett samlingsrum... istället för ett sovrum och ett stort TV och samlingsrum. (TV rummet hade dem flyttat ner).

Men men den här veckan jobbat Tommas, en del som behövs göras innan deras jobb stänger nästa vecka. (stänger 3 veckor under sommaren).
Theo vaknade 6.30 - då gick vi upp... frukost och lek...
Idag har han en sådan där gnällig dag... så fort jag går ut från rummet är han ledsen, eller de är något som inte går som han vill, när jag inte bär... Så nu är jag alldeles trött i huvudet...
Theo somnade precis... redan =O men men de är varmt och han är inte på humör... jag skulle diska efter lunch - det var lättare sagt än gjort!
Men ska sätta på lite kaffe - det ska sitta fint!

Är len del dis idag... men varmt, ingen vind...

Får se vad vi hittar på sedan då Tommas kommer hem vid 15.45... eventuellt sätta upp altanstaket... (om Simon har lust och tid att komma hit och hjälpa oss)!
Eller så målar vi gungställningen...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en