fredag 2 juli 2010

Semester!!

Ledigheten är här...

Sista dagen på jobbet bjöd på följande:
Få barn...
Städ och fixande...
God mat...
Lek och bus i vattenspridare...
Tjöt med kollegor och föräldrar...
Packning med hem...
Kaffe och glass...
Kramar...

Nu väntas 6 veckors semester (ska dock till jobbet nästa vecka och hälsa på med Theo + visa bilder från helgens bröllop)
Hoppas det fina vädret håller i sig... idag har de varit strålande SOL och VARMT. Idag var de sista dagen jag och Tove jobbade ihop =( (hoppas att hon snart kommer tillbaka till oss på Mariedal). Men men en avslutande SOMMARFEST med kollegorna väntar nästa fredag - ska bli SÅ KUL! =P

Tommas hade bilen idag (han lämnade mig och hämtade mig. Så på vägen hem lämnade jag av honom i Brastad. Han skulle möta upp ett gäng jobbar kompisar på Oasen - ta ett par öl... innan deras buss skulle åka till Liseberg (en resa med jobbet dit ikväll) De åker från Göteborg vid 23.30... så han är hemma sent!
Jag bjöd hit pappa och Yvonne ... dem hade inget planerat så dem kom hit. Vi grillade, sedan blev det fika och film - "farsan". Den var små rolig =)
Haft en mys kväll.
Theo var så trött - så dem kom lagom där vid 17.30. Då fick Theo ny energi - han hade sovit lite idag på dagen.. Han somnade gott för natten vid 19.30.

Nu laddar vi batterierna för bröllop i morn + barnpassning =)

1 kommentar:

  1. ★ Katta- Mamma till Isabelle o Melvin ★3 juli 2010 kl. 08:53

    Härligt med semester.
    Vi har faktiskt inte kommit på en bra lösning med stranden än. Så hitills har vi letat efter skuggiga ställen. Vi har funderat på att köpa ett strandtält med skydd mot uvi strålning, men vi köper nog en mindre parasoll som vi kommer ha med oss till stranden. Vart brukar ni åka och bada ??

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en