söndag 4 juli 2010

Theo uppdatering!

Så här ser de fyra krukorna ut här hemma som jag fixade till i veckan...







Lite Theo uppdatering:

Som sagt han ställer sig nu allt mer upp efter saker ... en riktig tuffing! Han har nu fått två tänder på mindre än en månad och två till på väg. Ser en till nere och en uppe. Som det är nu har han en nere och en uppe...
Så kanske att han får den tredje innan nästa helg .. då har han fått tre stycken på en månad! =/ =)
Han har nu börjat vinka då vi säger hej då och går. T ex idag då vi åkte hem från Tommas föräldrar så säger vi hej då och vinkar - då vinkar han med till sin farmor och farfar ;)
Sötisen..


Han har ännu inte kommit på hur man kryper.. han drar sig sittandes fram - ser skojigt ut - men det går undan! =) Så jag undrar om han ens kommer krypa. Kanske han går med en gång i stället?!

Nej, nu har jag fått in lite bilder... och uppdaterat. Jag är så trött - snart sova!



3 kommentarer:

  1. ★ Katta- Mamma till Isabelle o Melvin ★4 juli 2010 kl. 22:23

    Visst är det roligt med nya utvecklingar.
    Melvin har bara två tänder nere, men kan kan oxå vinka hejdå, ser så mysigt ut, för han vinkar till sig själv, har inte förstått att man ska vrida på handen =)

    SvaraRadera
  2. Det är så mysigt när dom hittar på nya saker och lär sig mer och mer :)

    SvaraRadera
  3. oj va eran grabb börjar bli stor. kan mer för varje dag som går..

    ha en härlig semester..

    kramar Gomba, Emil, Hugo; lotta

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en