torsdag 1 juli 2010

Torp

Efter jobbet åkte vi till torp för att handla! Blev kostym till Tommas (för bröllopet på lördag + att kunna ha senare). Shorta, badbyxor och keps till Theo. Shorta och bikini till mig...kan ju säga så här...att prova bikini är de jobbigaste jag vet...
Såg bara en flodhäst i spegeln... med kärleksränder... måste ta tag i detta nu...
Köpte även massa mat... så nu är vi flera hundra kronor fattigare...

Jag har satt på en tvätt som ska hängas ut sedan...
Tommas målar lite på utsidan... vill få altanen klar snart... huset är nu färdigstädat - Tommas städade källaren idag.

Har nu fixat med en present till grannarnas bebis =)

=( I morn är det sista dagen jag jobbar ihop med Tove =/... känns trist! =( Hon ska vara på annan förskola i höst!
I morn jobbar jag sista dagen innan semestern... sedan är vi lediga i 6 veckor!
Ska dock till jobbet nästa vecka för att visa bröllopsbilder och ta med mig Theo. Sedan har vi ju personalfest nästa fredag =D =P

Nu ska jag inte göra mycket mer...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en