torsdag 29 juli 2010

Torsdag

Idag har de verkligen rullat på!
Först efter frukost var det mys och lek. Sedan åkte vi till Lysekil - promenad med barnvagnsligan =) Var vi och Annika och Helena med våra små =) Trevligt som alltid!
Gick den vanliga rundan sedan var de lite lek i parken, men regnet kom så då åkte vi hemåt. Har i stort sett regnat hela dagen =S TRIST! Nu får gärna mina två sista semester veckor vara med SOL.

Åkte då vägen om Tommas föräldrar, hans mormor från Danmark har också kommit nu! Där blev det lite enkel lunch, Theo var hungrig - åt en hel burk kalops (1års burk) den var faktiskt god.
Blev kaffe och så innan vi åkte hem...
Theo slocknade i bilen, sov vidare i sin säng sedan...

Mamma kom hit efter sitt jobb, ville bara kika på lilleman... ;)

Sedan åkte vi till affären för att handla det sista inför lördagens kalas ... kom dock på att vi behöver mer basilika... =S
Så det får vi handla i morn.. Nu blir det inte mycket mer för dagen. Theo är trött, små kinkig (två tänder på G ser jag, bajsat 6 gånger idag...)
Så han kommer somna gott sedan. Simon och Bea ska komma vägen förbi och hämta ett par saker som är Simons.

Liten checklista:

- kycklingen har vi hämtat upp från frysen, ska tillagas i morn.
- grönsaker handlade.
- allt till dukningen är klar.
- all dricka finns.
- godiset finns.
- tårtan bakas av mamma.
- svärmor gör biffar och chokladkaka.
m.m.

Glasögonen kan jag hämta nästa vecka! =) De ringde mig förut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en