lördag 10 juli 2010

Underbart

Vilken underbar kväll!
Vi hade super duper kul i går på sommarfesten =)
Saknades dock några, synd. Var hemma hos en kollega i hennes trädgård och vädret var fantastiskt. Satt ute hela vägen - blev sent också. Var hemma vid 2.30 =O ;)
Klockan gick fortare än vanligt - men så är det väl när man har trevligt!?
Mycket sång och lite vitsar. GOD mat och dryck!
Nu gick de flesta på semester...

~~~~~~~~~

Idag är jag lite trött - sliten. Men men ...
Theo somnade precis - han var så trött!
Tommas fick för sig att gå ut och rensa lite ogräs - inte mig emot. Jag ska äta lite - sedan hänga upp en tvätt! Även ringa mamma och höra när vi ska åka (ska till torp sedan). Passande dagen efter ??
Jo, men det blir bra.
Annars inga större planer för dagen... blir en lugn familjekväll antar jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en